Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

MTP silne wizerunkiem
2009-04-24 15:21:16

Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.

Artykuł MTP silne wizerunkiem
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.
2008-08-20 13:11:57

Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed

Artykuł Szkolenia -  potrzeba dzisiejszych czasów.
Zatrudniać nowych pracowników czy może szkolić kadrę już zatrudnioną?
2008-02-25 01:15:58

Działanie pracodawców mające na celu rozwój pracowników przez szkolenia okazuje się być bardziej opłacalne niż tak zwane szukanie oszczędności przez redukcję.

Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.
2009-07-10 11:00:42

Zawód fryzjera jest zawodem, który trzeba zgłębiać całe swoje zawodowe życie. Ciągle powstają nowe techniki strzyżeń, koloryzacji, nowe sposoby pielęgnacji itd. Ci, którzy się nie rozwijają - cofają się i nie są w stanie nadążyć za potrzebami wymagających klientów. Współcześni fryzjerzy, jeśli mają ambicję bycia kimś w branży, a nie wyłącznie zarobienia paru groszy, muszą być ludźmi wszechstronnymi zarówno w sensie umiejętności, jak i wiedzy. Muszą wiedzieć sporo nie tylko o technice, ale i o modzie, historii fryzur, a także o stylizacji, wizażu i samych kosmetykach. Solidną podstawę tego wszystkiego zdobędą na kursie fryzjerstwa.

Artykuł Kurs fryzjerstwa - dobry start do kariery.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia nieruchomości Finansowe administracja publiczna Mazowieckie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.